25 satunnaista faktaa minusta!

Tämän haasteen näin KOTONASI -blogin Annukalla, enkä voinut vastustaa kiusausta tehdä sitä itsekin. 🙂 Olen kuvittanut postauksen hiukan vanhemmilla otoksilla joita löysin itsestäni ulkoisen kovalevyn kätköistä… 😀 Täältä pesee!


1. Olen 172 cm pitkä.

2. Lapsena haaveammattini oli eläinlääkäri.

3. Olen horoskoopiltani leijona. Kiinalainen horoskooppimerkkini sen sijaan on vuohi.

4. Rakastan vuohia! (Kyllä, luit oikein. 😀 ) Mummullani oli niitä joskus 10-12 kappaletta. Hän teki maidosta kutunjuustoa ja vei kauppoihin. Kuttulauman kanssa kuljimme pitkin metsiä ja peltoja vuodenajasta riippumatta. Ne olivat minulle todella tärkeitä, kuin ystäviä!

(Tähän olisin halunnut laittaa yhden lapsuuskuvan jossa poseeraan pienen kilin kanssa, mutten harmikseni löytänyt sitä mistään…)

5. Äidilläni on edelleen parikymmentä lehmää ja maatila, joka on ollut meidän suvullamme yli 500 vuotta.

img_3973

6. Olen aamu-uninen ja iltavirkku. Yritän parhaani mukaan pitää rytmini edes jotakuinkin järkevänä.

7. Minulla on silmälasit, joita käytän lähinnä ajaessa ja kuvankäsittelyä tehdessä.

8. En pidä silittämisestä tai pyykkien ripustamisesta. Poikkeuksena kesä, jolloin pyykit kuivuvat aina ulkona narulla. Silloin ripustaminen ja niiden kerääminen on ihanaa! Vähän niin kuin metsämansikoidenkin!

img_0887

9. Kestän paljon keskeneräisyyttä. Joskus tuntuu että vähän liikaakin…

10. Olen muuttanut 10 kertaa.

11. Pelkään erityisesti ampiaisia ja hämähäkkejä. Kimalaispelkoni voitin viime kesänä, kun pelastin muutaman henkihievereissä olleen yksilön kasvihuoneesta viemällä niille tarjottimella kukkia ja kiikuttamalla ulos! 🙂

12. Kengännumeroni on 42 vähän mallista riippuen. Joskus mieleisten kenkien löytäminen on siis vaikeaa, kun monissa naisten mallistoissa koot loppuvat 41:een.

13. Olen käynyt Ruotsin ja Viron lisäksi Thaimaassa, Kreetalla ja Kiinassa. Kaikissa kerran.

img_0131

Odottelua Shenyangin lentokentällä kaksi vuotta sitten. 😀

14. Inhoan oliiveja!

15. En föönaa hiuksiani juuri koskaan.

16. Minulla on korvareikien lisäksi lävistys kielessä, ja on ollut myös navassa ja huulessa. En oikein tiedä miksi vielä pidän kielikorua, mutta en ole vaivautunut ottamaan sitä poiskaan. Kai siihen vaan on niin tottunut ettei sen olemassaoloa edes muista…

17. Olen joskus lumilautaillut monta vuotta. Nyt on ollut useamman vuoden tauko ja tuskin pysyisin enää pystyssäkään. 😀

290220121614

18. Tällä hetkellä lempiohjelmiini kuuluu Pitääkö olla huolissaan, Olipa kerran elämä, sekä Karl Pilkington ja elämän tarkoitus. Myös Putouksen uusi kausi on ollut tähän mennessä virkistävän hyvä! Katson todella paljon myös rikossarjoja ja jännäreitä, mutta nauruntäyteiset ohjelmat vievät kuitenkin voiton! 🙂

19. Ensimmäinen kesätyöni 15-vuotiaana oli kaupungin pihatyöntekijän pesti.

20. Nälkäisenä minusta tulee älyttömän kiukkuinen. Siksi J yrittää parhaansa mukaan huolehtia siitä että tulee syötyä tasaisin väliajoin, on nääs elämä silloin hänellekin helpompaa. Fiksu mies. 😀

img_0910 

21. Olin meidän kaupungissa ensimmäisten tyttöjen joukossa, joilla oli crossimopo!  Skootteri ei siis tullut kysymykseenkään.

22. Mopo oli viritetty, kunnes jäin siitä kiinni… Kahdesti… 😀

23. Olen omistanut yhden asunnon.

24. Olen pienenä soittanut harmonikkaa muutaman vuoden ajan.

25. En ole käynyt Lapissa kuin kerran ja silloinkin olin ehkä 4-vuotias. Oulu on Suomen korkein kohta jossa olen sen jälkeen käynyt. Ollaan kylläkin nyt suunniteltu, että lähdettäisiin tänä kesänä porukalla moottoripyörillä Lappiin!

img_4476

Häh? #vainlappijutut


Siinä ne nyt on! Paljastuiko jotain yllättävää? 😀

Rakkaudella, Anna

 

8 kommenttia artikkeliin ”25 satunnaista faktaa minusta!

  1. Eläinlääkäriksi minäkin haaveilin 🙂 Suosittelen Lappia moottoripyöräkohteena lämpimästi ja etenkin ihan pohjoista. Jos haluaa elukoilta (niiltä poroa hieman pienemmiltä) välttyä kannattaa ajankohdaksi valita elokuu. Toiveena itselläkin taas ensi keän lopulla päästä prätkäreissulle Lappiin ja sieltä Norjaan. ps. Oliivit ON herkullisia 😉

    Tykkää

    • Voi että, hauska kuulla! 😀 Elokuussa oltaisiin kuulemma menossa, hyvä tietää että silloin ei niitä itikoita ole niin paljoa! Isäni ja setäni ovat käyneet Lapissa moottoripyörillä aiemminkin. Minä ja mies ollaan sitten ihan ummikkoja mutta tehty joitakin reissuja, joskin aika paljon lyhyempiä. 🙂 Norja olisi minullakin haaveissa, siellä näyttää olevan niin kaunista!

      Tykkää

Kommentti ilahduttaa aina ❤

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s