Kuuran kaunistamat

Tämä aamu oli täydellinen. Olin niin onnellinen ja täpinöissäni, kun juoksin heti herättyäni kameran kanssa ulos – hyvä kun sain edes vaatteet vedettyä päälleni! Vihdoinkin se on täällä! Kuura, kiitos kun viivyit myös täällä meidän tontilla pitkälle aamuun! Ulkona oli niin kaunista, että meinasi henki salpautua. ❤ Näihin kuviin sain ikuistettua juuri sen tunnelman jota lähdin hakemaan.

Kyllä luontoa kuvatessa on helppoa, kun luontoäiti hoitaa kaikki isoimmat järjestelyt: kohteet, somisteet ja koristeet. Valotkin on säädettynä valmiiksi. Itse ei karkeasti sanottuna tarvitse kuin valita mitä kuvaa, sitten tähdätä ja laukaisinta painaa niin avot. Kuuluuhan siihen toki paljon muutakin, mutta suurimman työn tekee kyllä luonto (ainakin minun mielestäni!)

Kuvia on aika paljon, kun en taaskaan osannut karsia tarpeeksi. 🙂 Mutta näillä mennään!

img_4566img_4576img_4545img_4583img_4454img_4532img_4538img_4564img_4573img_4517img_4523img_4499img_4497img_4487img_4484img_4470img_4494img_4458img_4480img_4462img_4441img_4436img_4420img_4428

Olen jo pitkään halunnut ottaa tällaisia kuuran kyllästämiä kuvia, mutta yleensä olen aina ollut aamuisin koulussa/töissä, tai sitten ei vaan ole tullut edes mieleen lähteä kuvaamaan kun olen asunut kerrostalossa betonin keskellä.

Näistähän voisi teettää vaikka joulukortteja. Itse en ole koskaan ollut mitään korttien lähettäjä -tyyppiä, mutta aina olen ihaillut niitä jotka muistavat ilahduttaa muita korteilla ja joulutervehdyksillä. Jospa tänä vuonna olisi minunkin kohdallani toisin? 🙂

Ihanaa keskiviikkoa! ❤

Rakkaudella, Anna

12 kommenttia artikkeliin ”Kuuran kaunistamat

  1. Kaunista! Minua harmitti kun en ehtinyt aamulla kuvata kun piti valmistella lapsikuvauksia varten. Oli aivan huikea auringonnousu ja kuuraa ja kaikki oli kullankeltaista!

    Olen muuten laittanut sinulle s-postia! 🙂

    Tykkää

  2. Aah, ihanat, kauniit kuvat! Itselleni on aina ollut sama ongelma: töissä kuura-aikaan. Nyt en ole, mutta keppien kanssa liian haasteellista lähteä pusikoihin kyykkimään 😃 Omaa tilaisuutta odotellessa on mukava katsella muiden kuurataidetta.

    Tykkää

Kommentti ilahduttaa aina ❤

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s