Uskallus hypätä puikkoihin

img_4112

Nyt voin vihdoin julistaa aloittaneeni uuden projektin eilen illalla, ja tällä kertaa neuloen! Rakas äitini pyysi minua tekemään hänelle säärystimet käyttäen niissä myös heijastinlankaa. Ensimmäistä säärystintä olen neulonut nyt melkein puoleenväliin. Huomioitavaa on se, etten ole ala-asteen jälkeen neulonut neljällä puikolla (oikeastaan en edes muistanut neuloneeni neljällä, mutta koska olen jotain töppöstä tai sukan tapaista saanut aikaiseksi on hyvin todennäköistä että siinä on käytetty useampaa puikkoa). Itsehän en tätä muista. 😀 Muunmuassa tästä ja monesta muustakin syystä olen aloittanut tämän säärystimen neulomisen aika monta kertaa alusta..

Siitä tosin olen varma, etten ole koskaan neulonut mitään kahdella tai useammalla värillä. Sekin on siis täysin uutta minulle, enkä ole ihan vakuuttunut siitä että olen tehnyt sen oikein, mutta menkööt. Ajatus on tärkein ja neulon nämä säärystimet rakkaudella, joten ne toivottavasti lämmittävät täydellä teholla tulevaa omistajaansa virheistä huolimatta.

img_4105

img_4119

Pinkki ja musta lanka on Novitan Heijastus-lankaa jotka äiti antoi mukaani, monivärinen taas on Novitan Folkia. Rakastuin tähän kerään ensisilmäyksellä ja aionkin tehdä myös itselleni jotain tästä ihanasta, pehmeästä sekä herkullisen värisestä langasta! Ah! ❤

/ I’ve started knitting, finally! My mom asked me to do leg warmers for her with reflective yarn, and here is what I’ve done so far. Not perfect but good enough. I hope they will warm  their new owner’s legs with love.

Your’s, Anna

Kommentti ilahduttaa aina ❤

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s